HAASTE

Mut haastettiin tossa yks päivä tämmöseen...

SÄÄNNÖT:

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 uutta kysymystä.
4. Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät


Okei eli:

1. Kävin tänään ekaa kertaa elämässäni ripsien värjäyksessä.
2. Muutin pois kotoa melkein 2 kuukautta sitten. Jännää.
3. En tykkää homejuustosta.
4. Rakastan mun koiraani yli kaiken.
5. Haluaisin oppia lumilautailemaan.
6. Asun yhdessä mun poikaystävän kanssa.
7. Oon ollu tumblrissa ja twitterissä vuodesta 2009.
8. Olin vaihto-oppilaana Ohiossa.
9. Oon laiska koululainen ja kirjotan vaan äikän, ruottin,
terveystiedon ja enkun.
10. Oon "cheer whore" ja karsin ens kuussa NL:ään haha!
11. Oon huono keksimään kysymyksiä.

1.Lempi elokuvasi?
Mul on niin monia... Mutt ainakin kaikki Harry Potterit ja Taru Sormusten Herrasta trilogia.
2.Paras ystäväsi, tai yksi parhaista ystävistäsi?
Mun pikkusisko Essi.
3. Kesä vai talvi, perustele!
No höh. Tykkään molemmista. Mutta kesä ehkä, koska en tykkää siitä ku talvella lumi sulaa ja tulee märkää ja Eemeliki on aina ihan kuranen ja niin.
4.Paras saavutuksesi tältä vuodelta?
No varmaan ku kirjotin enkusta E:n. :D
5.Mistä ostat kenkäsi?
En mistään tietystä paikasta. Viimeks taisin ostaa netistä.
6.Viimeisin kappale jonka kuulit?
Se yks Christina Aguileran uus biisi onks se joku Body??? Soi päässä jostain syystä.
7. Käytätkö pipoa talvella?
Kyllä kyllä. Korvat tulee muuten kipeeks.
8.Paras koulu aine?
Voiko sanoo ei mikään??? Tällä hetkellä kai ruotsi, ku on niin kiva kurssi haha.
9. Osaatko tehdä Lasangea?
Koitettiin tehä yks päivä Maken kaa ja pakko kai sanoo en, ku siitä tuli liian löysää.
10.Luetko paljon?
En, mutta jos löytyy joku hyvä kirja/kirjasarja niin sitte.
11.Kerro huoneestasi.
No siel on sänky ja pari hyllyy, ja kaapit ja pari laatikkoo ja kattolamppu puuttuu jne. Oon tehny postausken siitä haha!

kuvat: tumblr








Haastan (joo en haasta yhtätoista) Sinin, Essin, Maken ja Ainon.

Kysymykset:

1. Mikä on sun paras lapsuuden muisto?
2. Yks juttu, joka löytyy sun joululahjalistalta.
3. Lempi matka.
4. Kadutko jotain tällä hetkellä?
5. Lempi kirja.
6. Jos saisit matkustaa just nyt ihan minne vaan, niin minne matkustaisit?
7. Leffa jonka näit viimeksi.
8. Missä näät ittes 10 vuoden päästä?
9. Onko sulla jotain kivoja suunnitelmia loppu vuodelle?
10. Mikä susta tulee isona?
11. Ootko onnellinen just nyt?

-Emmi