All I want for Christmas is...


Vihdoin joulukuu!!! Oon aina hirveen huono keksimään jotain mitä haluisin lahjaks tai mitä ostaisin muille lahjaksi, ja nytkin on ollu nämä kovan mietintä myssyn alla. Iskältä pyysin uusia kaepoita, koska mun nykyiset on mulla ollu siitä lähtien ku olin junnuissa. Tosi monilla on menny noi nopeesti rikki, mutta mulla ihme ja kumma on säilyny tosi hyvin! Nyt kuitenki ois aika uusille, koska onhan noi vanhat jo sen verran kuluneet. Äitiltä pyysin Marimekon paitaa, todennäköisesti sitä normi punavalkoraidallista. Koitin sellasta yks päivä ja heti oli pakko saada! Muista lahjoista en ookkaan sitten enää varma, mutta ainakin alusvaatteita ja ehkä joku lahjakorttikin ois kiva saada. Sekä mulle ja Essille tietenkin lentoliput Lontooseen... Haha. Niin ja tietysti paljon karkkia!!! Ite oon jo äitille ja iskälle hankkinu lahjat, mutta vielä on Essin ja Maken lahjat hankkimatta. Ehkä ne löytyy Hesan matkalta sitten!

-Emmi