lauantai 21. huhtikuuta 2012

Are you mine?

Ei mulla oikeestaan mitään asiaa ollu, muutakun että sain just tietää, että Raappana on tänään Royalis ja en oikeen tiiä kenenkaa menisin koska kukaan kavereista ei oikeen diggaile sitä ja harmittaa vähän. Ja muutenkin oon vähän surkuillut ja mietiskelly tänään kaikkee. Tiiäkste ku haluis kysyy jotain joltain, mutt sit ei vaan pysty kysyy koska tietää et se vastaus on sellane jota ei halua kuulla...? Hmmmph. No mutt nyt kohta lähen viettää aikaa ihanan Platinumin kanssa jos se vaikka vähän piristäis. :)

 -Emmi

5 kommenttia:

  1. voi mä niin tiedän ton tunteen..!

    VastaaPoista
  2. mä elän tolla tunteella koko mun elämän
    ooot toosi kaunis!!

    VastaaPoista
  3. krista: mm!!!
    anon: jep sama... kiitos! :)

    VastaaPoista
  4. emmi ihana paita!!! :) \marianne

    VastaaPoista
  5. marianne: tattista beib! kokoa 42 ja kirpparilta ;DDD

    VastaaPoista