H44STETT4

Aiski ja Tuuli haastoi mut molemmat tälläseen, ja musta tuntuu, että oon kyllä tehny tän joskus ennen. En muista oliko se tänne vai tumblriin, mutta anyways!

 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 4. Haastetun pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.

 photo DSC_0005_zps4cf0d33c.jpg

 1. Mua ärsyttää, että kaikki mun elämässä on niin "auki" nyt tällä hetkellä. Mikään ei ole varmaa eikä mulla ole mitään suunnitelmaa tulevaisuudelle. Ahistaa, koska tuntuu, että kaikilla muilla on. 
2. Oon alkanu viime aikoina kattomaan ihan sikana eri youtubereiden videoita. Mun lempparit on Zoella, ThatcherJoe ja Dicasp
3. Mulla on ihan hirveä ikävä cheerleadingiä. Tekee kokoajan mieli lähteä akroilemaan ja stunttailemaan, ja päässä pyörii kaikenlaisia suunnitelmia ohjelmaa varten. 
4. Odotan ihan sikana ens kuun Lontoon matkaa! Mulla on jo ostoslista valmiina ja ohjelmakin suunniteltu haha. 
5. Oon ihan paniikissa, koska en oo saanu vieläkään mitään töitä kesälle ja opintotuki loppuu sillon enkä tiiä mistä saan rahaa?!? 
6. Samalla kuitenkin haluaisin kesäloman, koska nyt on tulossa niin huippu festareita että! Rock the Beachissa All Time Low, Provinssissa Mew ja The Sounds, Ruississa Hurts ja Band of Horses jne... 
7. Kun mua ahdistaa joku asia alan puremaan kynsiä. 
8. Oon haaveillu lähteväni aupairiks jonnekki syksyllä tai ens keväänä. 
9. Melkein itkin eilen aamulla, koska The Maine oli julkassu kiertueen A Rocket to the Moonin, This Centuryn ja Brightenin kanssa ja on ollu mun unelma jo pitkään päästä näkemään noi kaikki yhessä. Kiertue on kuitenkin of course USA:ssa. FAAAK. 
10. Opin tänä talvenna vihdoin lumilautailemaan, koska mulla oli paras opettaja. 
11. En halua täyttää 20.

 photo DSC_0327-1_zpsb4080d15.jpg

 Sitten Aiskin kysymykset. 

 1. Jos voisit matkustaa minne tahansa juuri nyt, minne menisit, miksi juuri sinne ja mitä tekisit siellä? No ehkä Lontooseen, mutta koska kuitenkin meen sinne ens kuussa, niin varmaan Floridaan Orlandoon. Menisin Harry Potter worldiin koska haluan sinne niin paljon ettei mitään rajaa! 
2. Oletko miettiny mahdollisia tulevien lapsiesi nimiä? Mitä ne olisivat? Oonhan mä. Esimerkiksi Oliver olis ihana. 
3. Mitä piirteitä arvostat muissa ihmisissä? Hyvää huumorintajua. Mulla on joskus sellasia juttuja, että niitä ei aivan kaikki varmaan tajua hahah.
 4. Kuka Disney-hahmo haluaisit olla ja miksi? Helinä-keiju, kosa se on ihana ja nätti ja osaa lentää. 
5. Onko sinulla näkyviä arpia? Mistä olet ne saanut? On oikeassa sääressä. Kerran pienenä ajoin mun kaverin pyörällä, jossa oli etulokarissa 2 sellasta piikkiä joista toinen sitten viilsi mua kivasti jalkaan niin, että suolet näkyi. Ainakin Essin mukaan. 
6. Missä haluaisit olla 10 vuoden päästä? Jaa-a kuule. Loikoilemassa jossain trooppisella saarella ehkäpä. 
7. Mitkä asiat saavat sinut näkemään punaista? Se, että joku ihminen ei ollenkaan ota huomioon toisia eikä kuuntele, vaan pälättää aina itsestään. 
8. Millä tavalla hemmottelet itseäsi? No nytkun oli just noi ylppärit, niin sen jälkeen on tullut hemmoteltua itteäni herkuilla ja parilla uudella materiaalisella asialla. Muuten ehkä just herkuttelua ja saunomista ja kaikkia kauneuteen liittyviä juttuja.
9. Kaunein asia, mitä sinulle on sanottu? Oon todella huono muistamaan mitään tälläsiä. Varsinki jos ne on tullut sellasilta henkilöiltä joita ei enää halua muistaa niin.... Vaikea sanoa. 
10. Lempilainauksesi? Mitä se sinulle merkitsee? 'Cause we're the lucky ones on every road on yks lemppareista. Se on The Mainen laulusta Every Road. Se merkitsee mulle kaikkea ihanaa varsinkin ihania muistoja. Tää lause oli mulla myös seinällä vaihtarivuoden aikana.
 11. Minkä luonteenpiirteesi kanssa painiskelet eniten? Sen, että oon niin hemmetin ujo ettei mistään meinaa tulla mitään.

 photo DSC_0035_zps0ffa81a4.jpg

Tuulin kysymykset:

1. Laukku vai kengät? Kengät. Oon tosi huono käyttämään minkäänlaisia laukkuja vaikka on niitä muutama kaappiin kerääntynykki ja aina vaan ostan uusia. Pitäis kyllä käyttää enemmän. Jos lähden kaupungillekkin laitan vaan kaikki taskuun aina ja lompakkoa kannan kädessä haha. :p
2. Lempituoksusi? Onko tämä niinku hajuvesi tuoksu vai niinkun tuoksut yleensäkin??? Haha. Oon tosi huono käyttämään myös hajuvesiä, mutta tällähetkellä käytän halppis Boumia, joka on vaan niin ihanan tuoksuinen. Muuten lempituoksujani on esim. oman kodin tuoksu ja muutenkin kaiken tutun ja turvallisen tuoksu.
3. Viimeisin unesi jonka muistat? Näin viimeyönä Game of Thronesista unta, että Theon lähti rautasaarilta takas Talvivaaraan tai oli ainakin lähtemässä en muista sen enempää. :D
4. Kerro jokin pahe itsestäsi? No kai se on aika pahe ku noita kynsiä pureskelen jatkuvasti ähh.
5. Kolme tärkeintä asiaa maailmassa? Perhe (mukaan lukien koira ja poikaystävä tietenkin), terveys ja onnellisuus. Kliseitä I know, mutta mitkä muutkan olis tärkeempiä.
6. Oletko tyytyväinen itseesi? Tällähetkellä oon ihan semi. Pariviikkoa sitten en, koska olin sitä mieltä, että olisin voinut panostaa kirjotuksiin enemmän.
7. Unelmaduuni? Mulla ei oo mitään tietty unelmatyötä, mutta joku sellanen jossa pääsee matkustamaan ja josta nauttii. Sellanen joka ei tunnu pakonomaselta, että eiii onko pakko mennä töihin.
8. Pelkäätkö mitään? Pelkään aikuseks kasvamista. Yhyy en halua täyttää 20.
9. Liha- vai kalaruoka? Liha. Tosin tykkään kyllä kalastakin etenki lohesta, mutta tällä hetkellä tekis ihan sikana mieli grillissä paistettuja lihavartaita nam nam.
10. Muuttaisitko menneisyyttäsi jos voisit? Ehkä joo. Esim. tekisin pari asiaa mun vaihtarivuonna vähän toisella lailla.
11. Aamu- vai iltavirkku? En oikeen kumpikaan. Tosin nyt viime aikoina oon jostain kumman syystä ruvennu heräämään tosi aikasin...

 photo DSC_0330_zps2ffda625.jpg

 Mun kysymykset haastetuille: 

 1. Ootko koskaan ollut rakastunu? Ootko tällä hetkellä? 
2. Mitä teit illalla viimeks ennenku menit nukkumaan? 
3. Millasena luulet, että muut ihmiset näkee sut? 
4. Haluatko mennä naimisiin jonain päivänä? Entä haluatko lapsia? 
5. Itketkö helposti? 
6. Miten löysit lempi bändisi/artistisi? 
7. 2 asiaa joita oot joskus säihkähtänyt. 
8. Uskotko, että tuut joskus saavuttamaan sun suurimman haaveen? 
9. Onko sulla tatuointi? Millainen? Jos ei niin haluaisitko ja millaisen? 
 10. Mistä asioista et pidä itsessäsi? 
 11. Minkälainen on unelmaminäsi?

En aio haastaa 11, koska olen laiska... Joten haastan Essin, Maken, Sinin, Stellan ja Jennin.